FAQ - pogosta vprašanja

Odgovorili smo na nekaj najpogostejših vprašanj, ki se zastavljajo gostom Pikola. Če imate dodatno vprašanje, nam pišite ali nas pokličite. Z veseljem vam bomo odgovorili

COVID-19

Varnost in zdravje na prvem mestu!

Spoštovani gostje,


smo butični, zeleni, odmaknjeni od ostalega sveta, resort z največ dvanajstimi gosti sredi neokrnjene narave.

Tudi v teh novih časih se zavezujemo, da sta varnost in zdravje naših gostov na prvem mestu. Zato spoštujemo vsa priporočila in želimo da so higienski standardi naša prioriteta. Prosimo pa vas, da dosledno spoštujete spodnja navodila:


- Ob prihodu in odhodu se ne rokujemo in objemamo
- Pri vstopu in izstopu iz notranjih prostorov si vedno razkužimo roke
- Razkuževalna sredstva so vam na voljo pred vstopom v skupne prostore, v Lake View prostor in v hišicah
- Gostitelj bo v notranjih prostorih nosil masko
- Tipkovnice na hiškah za dostop so večkrat na dan razkužene
- Dokumente vam bomo brez dotika skenirali z aplikacijo
- Če želite dnevno čiščenje vaše hišice, nam morate to potrditi
- Maske so vam na voljo tudi pri nas
- V kolikor potrebujete karkoli, nas pokličite ali nam pošljite elektronsko pošto

Hvaležni smo vam, da spoštujete navodila in delite z nami odgovornost do zdravja in varnosti vseh, ki smo tu in tistih, ki bodo k nam še prišli.


Da bi se na Pikolu počutili lepo in varno, vam želimo


Družina Gašparin z ekipo Pikola

 

Dobro je vedeti

Kaj je vključeno v ceno?

Nočitev v glamping vodni vili - (za 2 osebi), košarica dobrodošlice (Domači piškotki, domače sezonsko sadje), bogat zajtrk z lokalnimi sestavinami slovenskih dobaviteljev, prinešen pred vrati vaše hiške, posteljnina, brisače, copati, ročno izdelana naravna kozmetika iz Goriških Brd None Luise (poraba po ceniku), internetna povezava (Wifi), parkirišče, končno čiščenje, izposojo električnih koles za raziskovanje Goriške*, uživanje na naši terasi Lake View z osvežilnimi napitki iz domačih zelišč.

*Izposoja električnih koles nam zagotavlja zunanji ponudnik. Več na https://www.ride-around.com/

Za koliko oseb je hišica?

V počitniškem naselju Pikol je pet hišic, štiri vodne vile na jezeru v velikosti 30m2 in ena gozdna vila na robu gozda v velikosti 55m2. Vsaka vodna vila je opremljena za dva gosta ter gozdna vila opremljena za 4 goste. Torej na Pikolu prenočuje največ 12 oseb.

Lahko pride z nama otrok?

Vodne vile so namenjena odraslim, medtem ko je gozdna vila namenjena odraslim in družinam z otroci.V vodnih vilah poleg zakonske postelje ni dodatnih ležišč. Gostom zagotavljamo mir in tišino.

Imate 24-urno recepcijo?

Na Pikolu smo družinski turizem in ne zagotavljamo 24-urne recepcije.  Na posestvu ne živimo, zato vas dan ali dva pred prihodom prosimo, da nam sporočite približno uro prihoda. Prosimo, da se dogovorjene ure držite, ali pa nam spremembo sporočite na info@pikol.si ali pa na +386 5 333 45 23. Dostopi do hišk so urejeni na številčne kode (nimamo ključev) izbrane posebej za vas, ki jih prejmete že pred prihodom. Z vašo prejeto kodo lahko kadarkoli dostopate do vaše izbrane hiške. Če nas ni, uporabite telefon.

Kdaj je check-in in kdaj check-out?

Na dan prihoda bo hišica za vas pripravljena od 14.ure dalje. Prihodi so zaželjeni do 17ih. V primeru kasnejših prihodov nas prosim obvestite. Odhodi so do 10h. Prosimo, da se držite urnika, v kolikor se ne dogovorimo drugače.

Rezervacija in plačilo

Kdaj plačamo in katere kreditne kartice sprejemate?

Plačate ob odhodu. Sprejemamo vse kreditne kartice, razen American express in Diners Club.

Kako poteka rezervacija?

Povpraševanje lahko pošljete prek spletnega obrazca, po elektronski pošti ali nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času. Hišico dokončno rezervirate tako, da nam zaupate podatke kreditne kartice (ta je le za garancijo, celotni znesek plačate ob odhodu) ali pa vam na mail pošljemo predračun in poravnate 30-odstotni depozit. Preostalo poravnate ob odhodu.

Kako je s pogoji odpovedi?

  • Do 30 dni pred prihodom: brez stroškov odpovedi

  • 29-7 dni pred prihodom: 30 % zneska skupne cene.

  • 6-0 dni pred prihodom: 100% zneska skupne cene.

  • Pri predčasnem odhodu je potrebno plačati preostale dni namestitve.

  • Za skupine (več kot 3 enote ali skupno več kot 12 nočitev) veljajo posebni pogoji odpovedi.

  • V primeru premikanja terminov se za pogoje odpovedi upošteva prvi datum rezervacije.

Kaj pa če je vreme muhasto?

"Slabo vreme"? Poslušanje dežja je nekaj magičnega na Pikolu. Nevihte so skozi zastekljene stene občudovanja vredne. Če je nad hišico oblak, boste zajtrkovali pod oblakom, kar je tudi nekaj drugačnega kajne? Sicer pa v deževnih dneh priporočamo masaže ki jih lahko naročite neposredno v hišico, dobro knjigo, obisk Goriškega muzeja ali z malček poti, obisk gradu Miramar na Italijanski strani. V deževnih dneh je tudi samo enostavna panoramska vožnja v avtomobilu po briških gričih nekaj najlepšega.

Pikol kot darilo - kako kupim darilni bon?

Bivanje na Pikolu je lepo darilo – tako za mladoporočence, rojstne dneve ali obletnice, pa tudi za izjemne dosežke, upokojitve, zahvale. Na mail info@pikol.si nam sporočite vrednost bona in vaš naslov. Poslali vam bomo ponudbo s podatki za plačilo. Na vaš naslov pa darilni bon. Ta je v obliki lične lesene škatlice, ki vsebuje tudi vse naše kontaktne podatke. Na zadnjo stran sami napišete želje za obdarovanca. Bon mu bo namreč ostal za spomin. Darilni boni so veljavni eno leto.

Kaj pa hrana?

Kakšen je zajtrk?

Zajtrk je na Pikolu prinešen v košarici med 8. in 9. zjutraj pred vrati hiške. Bogat, kakovosten in skrbno pripravljen zajtrk iz lokalnih slovenskih dobrot.

Gostje so pri nas popolnoma samostojni in si lahko sami postrežejo iz košarice, pogrnejo mizico na terasi ali pa zajtrkujejo v notranjosti hiške.

V kolikor imate rezervacijo preko naše spletne strani je zajtrk vključen v ceno.

Kako je z drugimi obroki?

Restavracija obratuje ob rezervaciji za zaključene skupine

(najmanj 8 oseb oz. 900 € konzumacije).

Kaj moram doplačati?

Doplača se turistična taksa, ki znaša 2,5 EUR/osebo/dan.

Dodatne informacije

Ali so hišni ljubljenčki dobrodošli?

Hišni ljubljenčki žal niso dovoljeni.

Kako je s čiščenjem?

Za čistočo pri nas skrbi gospa Armina. Zagotavljamo dnevno čiščenje hišic, kar pomeni, da vam bomo zamenjali brisače, če so na tleh, poskrbeli za kopalnico, smeti, umazano posodo in zamenjali posteljino v kolikor bivate več kot 3 dni.

Čiščenje vaše hišice nam je potrebno sporočiti prej, zaradi smernic o Covid-19. Sporočite nam s pritiskom na zaslonu pod televizijo na gumb "make my room".

Kakšne masaže ponujate?

Pri nas masaže vršimo iz centra Dotik. Za več informacij povprašajte na sprejemni točki.

Imate pri vas tudi walness in savne?

Na Pikolu trenutno ne ponujamo takšnih storitev. Naši gosti imajo pa možnost s predhodno najavo gostovati v walnes centru Perla v Novi Gorici, ki je oddaljeno 5 minut vožnje od resorta.

Kako do nas?

Zemljevid

Pikol Lake Village

Vipavska cesta 94

5000 Nova Gorica, Vipavska Dolina, Slovenija

INFO & REZERVACIJE

+386 5 333 45 23

info@pikol.si