top of page

FAQ - pogosta vprašanja

Odgovorili smo na nekaj najpogostejših vprašanj, ki se zastavljajo gostom Pikola. Če imate dodatno vprašanje, nam pišite ali nas pokličite. Z veseljem vam bomo odgovorili

 

Kaj je vključeno v ceno?

Nočitev v glamping v vilah, bogat zajtrk z lokalnimi sestavinami slovenskih dobaviteljev, prinesen pred vrati vaše hiške, posteljnina, brisače, copati, internetna povezava (Wifi), parkirišče, končno čiščenje, uživanje na naši terasi Lake View z osvežilnimi napitki iz domačih zelišč.

Kako je z izposojo električnih koles?

Izposojo koles in električnih koles nam zagotavlja zunanji ponudnik, družba Rock Velo.

 Aleksej Dolinšek je ljubitelj kolesarjenja in strokovnjak na tem področju. Z veseljem vam bo svetoval ob izbiri pravega kolesa in ob kreiranju različnih panoramskih poti v naši okolici. Več informacij na https://www.rockvelo.com/ ali za klic na 040468242 - Aleksej Dolinšek.

Za koliko oseb je hišica?

V jezerski vasici Pikol je pet vil, štiri vodne vile na jezeru v velikosti 30m2 in ena gozdna vila na robu gozda v velikosti 55m2. Vsaka vodna vila je opremljena za dva gosta ter gozdna vila opremljena za 4 goste. Torej na Pikolu prenočuje največ 12 oseb.

Lahko pride z nama otrok?

Vile so namenjene tako družinam kot parom z otroci. Glede na to, da so vodne vile na jezeru je potrebna pazljivost z otroki. V vodnih vilah poleg zakonske postelje so mogoča dodatna ležišča. Gostom zagotavljamo mir in tišino.

Imate 24-urno recepcijo?

Na Pikolu smo družinski turizem in ne zagotavljamo 24-urne recepcije.  Na posestvu ne živimo, zato vas dan ali dva pred prihodom prosimo, da nam sporočite približno uro prihoda. Prosimo, da se dogovorjene ure držite, ali pa nam spremembo sporočite na info@pikol.si ali pa na +386 5 333 45 23. Dostopi do hišk so urejeni na številčne kode (nimamo ključev) izbrane posebej za vas, ki jih prejmete že pred prihodom. Z vašo prejeto kodo lahko kadarkoli dostopate do vaše izbrane hiške. Če nas ni, uporabite telefon.

Kdaj je check-in in kdaj check-out?

Na dan prihoda bo hišica za vas pripravljena od 14.ure dalje. Prihodi so zaželeni do 17ih. V primeru kasnejših prihodov nas prosim obvestite. Odhodi so do 10h. Prosimo, da se držite urnika, v kolikor se ne dogovorimo drugače.

Rezervacija in plačilo

Kdaj plačamo in katere kreditne kartice sprejemate?

Plačate ob prihodu ali odhodu. Sprejemamo vse kreditne kartice, razen American express in Diners Club.

Kako poteka rezervacija?

Povpraševanje lahko pošljete prek spletnega obrazca, po elektronski pošti ali nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času. Hišico dokončno rezervirate tako, da nam zaupate podatke kreditne kartice (ta je le za garancijo, celotni znesek plačate ob odhodu) ali pa vam na mail pošljemo predračun in poravnate dani depozit. Preostalo poravnate ob odhodu ali prihodu

Kako je s pogoji odpovedi?​

Za pregled pogojev odpovedi vasi vabimo na ogled splošnih pogojev poslovanja.

Kaj pa če je vreme muhasto?

"Slabo vreme"? Poslušanje dežja je nekaj magičnega na Pikolu. Nevihte so skozi zastekljene stene občudovanja vredne. Če je nad hišico oblak, boste zajtrkovali pod oblakom, kar je tudi nekaj drugačnega kajne? Sicer pa v deževnih dneh priporočamo masaže ki jih lahko obiščete v SPA Perla v Novi Gorici, dobro knjigo, obisk Goriškega muzeja ali z malček poti, obisk gradu Miramar na Italijanski strani. V deževnih dneh je tudi samo enostavna panoramska vožnja v avtomobilu po briških gričih nekaj najlepšega.

Pikol kot darilo - kako kupim darilni bon?

Bivanje na Pikolu je lepo darilo – tako za mladoporočence, rojstne dneve ali obletnice, pa tudi za izjemne dosežke, upokojitve, zahvale. Na mail info@pikol.si nam sporočite vrednost bona in vaš naslov. Poslali vam bomo ponudbo s podatki za plačilo. Na vaš naslov pa darilni bon. Ta je v obliki lične lesene škatlice, ki vsebuje tudi vse naše kontaktne podatke. Na zadnjo stran sami napišete želje za obdarovanca. Bon mu bo namreč ostal za spomin. Darilni boni so veljavni eno leto.

Kakšen je zajtrk?

Zajtrk je na Pikolu prinesen v košarici med 8. in 9. zjutraj pred vrati hiške. Bogat, kakovosten in skrbno pripravljen zajtrk iz lokalnih slovenskih dobrot.

Gostje so pri nas popolnoma samostojni in si lahko sami postrežejo iz košarice, pogrnejo mizico na terasi ali pa zajtrkujejo v notranjosti hiške.

V kolikor imate rezervacijo preko naše spletne strani je zajtrk vključen v ceno.

Kako je z drugimi obroki?

Restavracija obratuje ob rezervaciji za zaključene skupine in dogodke.

Kaj moram doplačati?

Doplača se turistična taksa, ki znaša 2,5 EUR/osebo/dan.

Ali so hišni ljubljenčki dobrodošli?

Hišni ljubljenčki so dovoljeni za zahtevo. Dovoljeni so hišni ljubljenčki kateri so primerno vzgojeni, odrasli in srednje rasti.

Kako je s čiščenjem?

Zagotavljamo dnevno čiščenje hišic, kar pomeni, da vam bomo zamenjali brisače, če so na tleh, poskrbeli za kopalnico, smeti, umazano posodo in zamenjali posteljnino v kolikor bivate več kot 3 dni.

V kolikor želite storitev čiščenja sobe nam to lahko sporočite do 13ih, s pritiskom na zaslonu pod televizijo na gumb "make my room".

Kakšne masaže ponujate?

Pri nas masaže vršimo iz centra Dotik. Za več informacij povprašajte na sprejemni točki.

Imate pri vas tudi wellness in savne?

Na Pikolu trenutno ne ponujamo takšnih storitev. Naši gosti imajo pa možnost s predhodno najavo gostovati v wellness centru Perla v Novi Gorici, ki je oddaljeno 5 minut vožnje od resorta.

 
 
 
bottom of page